menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Anemone Leveillei.

Ga naar meest recente reactie

chatoela

Chatoela

Nieuwe aanwinst....er was niet veel te zien op de tuindagen van Brasschaat maar heb toch een aantal plantjes op de kop kunnen tikken....kan niet met lege handen naar huis gaan hé

"Een mooie voorjaarsbloeier is Anemone leveillei. Dit goed winterharde soort komt uit China en heeft witte schalen met een lila achterzijde. Heel subtiel zijn de blauwe meeldraden, wordt circa 50 cm hoog"


[afbeelding verwijderd niet-https]

groeten,
karin
maandag 25 mei 2009 - 11:51
hildavw

Hildavw

Dan moeten we precies g een spijt hebben dat we er niet geraakt zijn.
We hebben momenteel niet echt iets nodig en de verleiding is dan meestal toch te groot.
Ik vind wel dat men tegenwoordig de inkomprijzen nogal hoog houdt, niettegenstaande de kortingsbons

Op een markt moet je toch ook niet betalen en daar moeten de standhouders evengoed standgeld betalen.

groetjes van Hilda
maandag 25 mei 2009 - 12:59
chatoela

Chatoela

Dag Hilda,

Je hebt inderdaad niet veel gemist, er stonden vooral standen met tuinmeubelen, tuinkledij (dure voor de chique mensen van Brasschaat ), tuinmachines, ....bijna geen planten, wat je eigenlijk wel verwacht terug te vinden op een tuindag, allez, ik toch .
Heb gepraat met een paar standhouders (plantenkwekers) die waren ook niet echt tevreden over de organisatie, hoge prijs standgeld, weinig bezoekers, aanduiding en berichtgeving.

groeten,
karin
maandag 25 mei 2009 - 13:47
annis

Annis

Chatoela dit is een hele mooie soort anemone.

@nnis
maandag 25 mei 2009 - 13:54
ness

Ness

hoi chatoela

wat een mooie fijne anemone plant heb je gekocht,
ja als je al die mooie plantjes ziet zou je ze het liefst allemaal meenemen hihihii
vandaag heb ik sucrine sla plantjes gekocht en tomaatjes dus snel gaan planten!

groetjes van ness
maandag 25 mei 2009 - 15:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon