menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Prachtige moestuin om over te nemen

Ga naar meest recente reactie

christel7

Christel7

(Al weg )Prachtige ecologische moestuin om over te nemen ( reden verhuis) op 200m2 met:
* polytunnelserre
* aangelegde kleinbessentuin ( gojibessen, vlierbessen, 3 soorten blauwe bessen, 3 soorten aardbeien, 2 witte bessen struiken, 3 rode bessen struiken, 1 cassis, 1 Japanse wijnbes, 3 rode stekelbes, 1 rij rode frambozen, 1 rij gele frambozen, 1 rij blauwe frambozen, 2 lonicera kamtchika, 2 lonicera caerulea ( honingbessen), 2 rijen rabarber, 1 druif)
* fruitbomen ( notenboom, kersen, 2 pruimen, 1 reineclaude, 1 krieken, 1 pawpaw, 1 kaki, 1 peren, 2 kweeperen)
* doorlevende groenten ( artijsok, doorlevende prei, doorlevende sjalot, Japanse bardaan, njam, Japanse aandorn, amerikaanse aardappel, suikerwortel, asperge)
* kruiden ( 2 soorten munt, lava, bieslook, doorlevende kervel, daslook)
* bloemen ( lenteknollen, sierui, gladiolen, pioenen, dahlia)
* groenten ( 5 speciale en smakelijke soorten aardappels, wortels, erwt pastinaak, schorseneer, biet, snijbiet, sla, radijs... nog plaats om witloof, boon of andere groente te zetten)
* waterpomp
* regenvatten
* compostbak
* kippenhokken
* klein gereedschaphuisje
De tuin is nooit behandelt geweest met insecticide of pesticide
Voor 200 euro
( gereedschap zaaitafel, kruiwagen enzovoort ook te verkrijgen)
zaterdag 27 april 2013 - 09:52
Roeli

Roeli

Dan zal je toch wel even door moeten geven waar je woont.
zaterdag 27 april 2013 - 14:02
christel7

Christel7

oeps sorry... had ik in mijn profiel gedaan en was ik vergeten in de tekst toe te voegen. De tuin was in Turnhout, in provincie Antwerpen. Ik zeg was omdat hij al weg is. Een uurtje geleden. Hopelijk in goede handen...Het is toch met een traan dat ik het weg heb moeten doen.
zaterdag 27 april 2013 - 15:26
Roeli

Roeli

Sorry Christel. Ik heb in je profiel gekeken, maar daar heb je helemaal niets ingevuld. Dus in je profiel gedaan..........?????

gr. Roeli
zaterdag 27 april 2013 - 15:39
Maria72

Maria72

Christl,
kan ik best inkomen, dat het met pijn in het hart is.
sterkte met je verhuis.

Beste Roeli,
blijkbaar liefhebster van bloemschikken. Iets minder van mensen dan? Kan het nog barser?
donderdag 2 mei 2013 - 14:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon