menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wie moet nog iets ontvangen van mij

Ga naar meest recente reactie

ines

Ines

Beste tuinvrienden die nog zaden van mij moet ontvangen gelieve eens een seintje te geven... Heb ondertussen nog een paar andere soorten teveel...Echinacea, Amanranthus viridis, Alcea, Crocosmia, Tagetes vanilla. Laat maar weten
woensdag 15 oktober 2008 - 19:10
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Hey Ines,

Wat leuk jou hier weer eens te zien.
Ik heb géén zaadjes bij je besteld maar die mooie groene kattestaarten, zeggen me wel iets zijn ze gemakkelijk te zaaien?
Ik heb vandaag ontdekt dat je bij je toffe site ook een forum bent gestart, het ziet er keitof en heel professioneel uit en wens je dan ook veel succes, ik passeer er zeker eens regelmatig.
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 15 oktober 2008 - 20:19
ines

Ines

Hoi Lysi bedankt hé, ik had zoveel lof niet verwacht maar ergens hoopte ik wel op een seintje Nogal wat veranderingen hier en soms iets van het goede (of slechte ) teveel zoals overal zeker...een eigen site opbouwen vraagt zeer veel werk dus ook veel tijd maar " mens en natuur " vervelen mij nooit.
Ik kijk of ik Uw adres nog heb in mijn boekje voor de Amaranthus zaden terwijl we bezig zijn met de thussen
hebt U Lysianthuszaden? Zo niet, is nie erg hé...
woensdag 15 oktober 2008 - 20:45
an

An

gefeliciteerd Ines ik heb er ook even een kijkje genomen , dat belooft heel wat ,ziet er zeer goed uit super gewoon
donderdag 16 oktober 2008 - 10:58
ines

Ines

Hoi An , bedankt hé
donderdag 16 oktober 2008 - 11:32
an

An

graag gedaan , het is gewoon super
donderdag 16 oktober 2008 - 12:37
Eniavaswen

Eniavaswen

Hoi Ines,
Hele mooie site, proficiat.
Hier zal ik regelmatig wel eens terechtkomen.
donderdag 16 oktober 2008 - 13:50
ines

Ines

Hoi Karen, bedankt hé
Kom allen maar eens langs!
donderdag 16 oktober 2008 - 17:48
bakkie

Bakkie

dag ines hoe gaat het met u ? ik zou graag nog wat palmboom zaden hebben je ging er voor kijken hopelijk heb je er nog veeeel gevonden ik zou er zeeeer blij mee zijn




grtjs stijn
vrijdag 17 oktober 2008 - 19:26
ines

Tekst aangepast

Ines

Hoi Stijn ik heb nog zaden voor U overgehouden na Uw mailtje maar of ze nog kiemkrachtig genoeg zijn dat betwijfel ik. Vraag aan opa en oma om weer eens langs te komen dan kan ik enkele kleine palmboomkes meegeven, hoeft U niet meer te zaaien dan.

enne met mij alles goed, dank U wel...
enne met U?
vrijdag 17 oktober 2008 - 20:09
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Hoi Ines, leuk weer eens iets van je te "horen"! Heb ook eens gekeken op je site en op je forum, en het ziet er geweldig uit. Kan ik me voorstellen dat daar heel veel tijd in gaat zitten.
Hoop dat alles goed gaat met jou en met je tuin.

De Tagetes Vanille wat je nog over hebt, is dat een hoge of een lage soort? Wanneer het een lage soort is zou ik er wel interesse in hebben. Ook de Echinacea zou ik nog eens willen proberen want die zijn niets geworden dit jaar, en ik vind ze toch zo mooi!
Om te ruilen kan ik je verschillende tomaten, paprika en peper-zaden aanbieden. Ook heb ik Cosmos en Zinnia zaad, en witte Cleome.

Groetjes Rialle
zaterdag 18 oktober 2008 - 15:35
bakkie

Bakkie

dag ines met mij gaat ook alles goed en ik zal ze in een verwarmde zaaikist zaaien die zaden en ik kom zeker nog eens langs met mijn ouders als we tijd hebben want er is nog veel werk te doen in de tuin (je hebt het op herni ines die met zijn oma en opa gekomen is) ik was met mijn ouders alvast bedankt en tot ziens




grtjs heel het gezin
zaterdag 18 oktober 2008 - 20:37
ines

Ines

Hoi Rialle, bedankt hé! Alles redelijk goed en de tuin ook...enne met U?
De Tagetes is een hoge soort, meer dan 1m en met half gevulde bloemen dus niet voor U denk ik, van de Echinacea heb ik nog veel over die stuur ik dan op, wil met een pbeetje Uw adres nog eens achterlaten? U hoeft geen zaden in retour te sturen, de bloemen heb ik al, is nie erg...tot schrijfs,ines.
zondag 19 oktober 2008 - 00:39
ines

Ines

Ho ja Stijn, het was Henri die met opa en oma gekomen is Groetjes aan Uw ouders hé ik heb nog wel het een en ander van plantjes voor U, Uw best doen op school hé
zondag 19 oktober 2008 - 00:42

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon