menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Canna

Ga naar meest recente reactie

chris1

Chris1

hallo,
kan ik nu nog canna's planten in volle grond.
ik zie ze de laatste tijd meer en meer verschijnen en zou zo wat verschillende soorten willen samenzetten.
heb nog een open plaats die hierdoor in het oog zou springen tussen het gazon.
zondag 25 mei 2008 - 13:41
Esem

Esem

Als de planten in pot staan en al een beetje opkomen is er geen probleem,zijn het de wortelstokken zelf? gaat dit ook nog maar gaan wel veel later in bloei komen.

Eddy,
maandag 26 mei 2008 - 00:10
Mamaatje

Mamaatje

Dag iedereen

Nog een canna-vraagje: ik heb vorig jaar ergens in het voorjaar, een bloedmooie canna geplant in een pot, die mooie bruinrode bladeren gekregen heeft, en orange bloemen zou krijgen. Maar ik heb niks bloemen gezien. En dit jaat weerom: grote, mooie bla
zaterdag 26 juli 2008 - 12:18
Mamaatje

Mamaatje

oeps, verkeerde knop, ik ga dus verder: en dit jaar weer grote mooie bladeren, en weer geen bloemn. Wat doe ik verkeerd? Kan het zijn dat ik te intens gemest heb in het voorjaar, zoals dat voor andere planten ook wel kan? En, 't is waarschijnlijk te laat om dit jaar nog bloemen te krijgen?
zaterdag 26 juli 2008 - 12:20
zourky

Zourky

Volgens mij krijgt hij te weinig water,en ze groeien beter in volle grond,ik heb ze vroeger ook gehad,in alle kleuren(niet winter hard)
woensdag 6 augustus 2008 - 07:04
Mamaatje

Mamaatje

JA, van dat water, dat zou kunnen kloppen. Ik ben inderdaad intens gaan begieten, en kijk, sinds eergisteren staat er een prachtige oranje bloem open, en er zijn nog twee knoppen komende. Dank je voor de suggestie
woensdag 6 augustus 2008 - 10:46

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon