menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Water geven tijdens vakantie

Ga naar meest recente reactie

anneke

Tekst aangepast

Anneke

Volgende week gaan we een week met vakantie wie weet een tip om mijn planten toch nog te voorzien van water.(Dhalia's,rhododendrons,rozen,camellia).
Alvast bedankt voor de tips
Groeten anneke
dinsdag 25 juli 2006 - 19:37
marleen

Marleen

een goede buur misschien?
en prettige vakantie
marleen
dinsdag 25 juli 2006 - 19:42
berenice

Berenice

beter dan een werkende hand is er niets beter

prettig verlof
berenice
dinsdag 25 juli 2006 - 19:53
sugar

Sugar


Volgende week gaan we een week met vakantie wie weet een tip om mijn planten toch nog te voorzien van water.(Dhalia's,rhododendrons,rozen,camellia).
Alvast bedankt voor de tips
Groeten anneke


1.Gardena verkoopt volautomatische besproeingsystemen, kosten wel heel veel geld
2.Een buur of een familielid doet wonderen (hier toch)
3. Koop enkele honderden liter cacaodoppen verspreid ze tussen je borders (5 - 7 cm dik). Daarna sproeien, sproeien en nog eens sproeien. Die doppen kunnen ernorm veel vocht ophouden


sugar
dinsdag 25 juli 2006 - 21:56
Mick

Mick

Het is inderdaad laten doen of heeel veel geld investeren.
En dat ga je waarschijnlijk op vakantie al opmaken.

Koop een fles wijn en stap naar een buur, dat is wat ik zou doen.

Om eerlijk te zijn denk ik dat ze het wel redden hoor voor een week, de natuur is zo zwak niet!

Heel veel plezier, genier ervan.
dinsdag 25 juli 2006 - 22:26
Nigella

Nigella

laat je die dure Gardenaproducten niet aanprijzen, wij hebben er mass's van liggen; en gebruiken nu opnieuw de gieter of de sproeidarm
woensdag 26 juli 2006 - 01:04
hugo

Hugo

voordat je vertrekt, sproeier 's avonds aanzetten en 's morgens de kraan terug dicht draaien zodat de grond door en door nat is, dan kunnen die er rustig een weekje tegen ofwel zoals hiervoor, een fleske wijn en een goeie buurman(vrouw)

groetjes
woensdag 26 juli 2006 - 02:48
nientje

Nientje

ik zie geregeld bij mensen plastiek flessen omgekeerd in de grond zitten gevuld met water en een gaatje erin zodat het water in de grond sijpelt, of dit iets opbrengt weet ik niet, maar moest een buur alle 2 dagen die fles eens komen volgieten.....
nientje
woensdag 26 juli 2006 - 13:17
betula

Betula

hallo Anneke,

Ik weet niet dat ge de mogelijkheid hebt op grondwater?
Dan is het simpel, gewoon een elektrische timer tussen stekker en stopkontact plaatsen.
Deze kunt ge dan instellen naar believen.
woensdag 26 juli 2006 - 17:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon