menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Heel slecht nieuws

Ga naar meest recente reactie

Alain1

Alain1

Langs deze weg wil ik jullie allen meedelen dat ik gisteren een tragisch ongeval heb gehad waarbij mijn zoon Arne overleden is.
maandag 10 juli 2006 - 09:24
WillyN

WillyN

Alain,
Ik weet niet wat zeggen.
Ik weet ook niet of je hierop een antwoord verwacht ?
Het is tragisch, het is verschrikkelijk, het is niets dat je in een vriendenkring verwacht.
Het enige wat ik je echtgenote en jou kan toewensen is sterkte en moed.
Ik heb zelf twee kinderen en twee kleinkinderen, en ik kan mij niet voorstellen wat ik zou voelen en doen, moest er met hen iets voorvallen.
Mijn diepste medeleven Alain
maandag 10 juli 2006 - 09:40
AndreV

AndreV

Goeie god Alain, wat valt dit ijskoud op ons dak.
Is met jou alles goed?
Ik weet verder niet wat zeggen of schrijven.
Ik kan u alleen mijn innigste blijken van deelneming aanbieden op deze zwarte dag.
Veel sterkte
maandag 10 juli 2006 - 09:42
Bowie

Bowie

Ik weet eigenlijk niet wat zeggen.
Zelf heb ik geen kinderen en kan mij dat dus niet voorstellen wat voor een verdriet dat moet zijn.

Het is misschien een schrale troost maar hij zal altijd in jullie harten blijven leven.
Ik wens jou, je echtgenote en familie veel moed om deze zware slag te boven te komen.

Mijn oprechte condoléances
maandag 10 juli 2006 - 10:00
cactelders

Cactelders

Nu valt er niets meer te zeggen, sterkte Alain.


Voor de forumleden:ik kan en zal me vrijmaken als we verdere informatie hebben,om aanwezig te zijn op de moment dat iemand zijn makkers nodig heeft.Graag meningen.
maandag 10 juli 2006 - 11:06
AndreV

AndreV

Idem
maandag 10 juli 2006 - 11:15
WillyN

WillyN

idem
maandag 10 juli 2006 - 11:17
Lucl

Tekst aangepast

Lucl

Alain veel sterkte in deze voor jullie moeilijke tijdt.
Ik ben er stil van weet echt niet meer te schrijven.
Sterkte.

Zal er ook zijn als het mogelijk is.
maandag 10 juli 2006 - 11:44
hugo

Hugo

weet niet wat te schrijven,, droeviger nieuws kan al niet
mijn medeleven en sterkte Alain

Hugo
maandag 10 juli 2006 - 12:37
kurt

Kurt

Alain en familie,

Dit is gewoon verschrikkelijk. Wij sturen jullie onnoemelijk veel sterkte toe en hopen dat jullie gesteund worden door lieve mensen rondom jullie.

Ons oprecht medeleven en veel sterkte,

Kurt en Bianca

maandag 10 juli 2006 - 13:03
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

alain
ik lees nu pas dit inmens triest bericht
woorden om te troosten kan ik niet vinden
maar weet dat je vrienden van het forum er zullen zijn om jullie te steunen

indien mogelijk zijn we er ook
maandag 10 juli 2006 - 15:03
CarlVE

CarlVE

Alain,
ook als nieuw lid van dit forum maakt me dit wezenloos stil
ik hoop voor jou, je familie en vrienden, dat mooie herinneringen een sterke troost mogen zijn en blijven.
Ik wens je heel veel moed en kracht.
Uit heel diep respect..mijn oprechte deelneming
maandag 10 juli 2006 - 15:30
Geertje

Geertje

Alain en familie,
ik wens jullie alle kracht om de moeilijke tijd en het verdriet dat jullie hebben samen door te komen en steun bij elkaar te vinden, verder kan ik alleen mijn diepste medeleven betuigen voor dit tragisch gebeuren
Geertje
maandag 10 juli 2006 - 15:51
hortensia

Hortensia

onze innige deelneming...
Een kind verliezen...zo tegennatuurlijk,zo onwerkelijk
Heel veel sterkte
maandag 10 juli 2006 - 17:27
Minto

Minto

Hier zijn geen woorden voor!
Er is echt niets ergers voor te stellen dan je kind te verliezen...
Ook ik weet niet wat te zeggen, maar ik ben zeer aangegrepen door dit bericht!
Alle kracht toegewenst om dit verlies te kunnen dragen, voor jou Alain en al je naasten.

Oprechte deelneming,
Minto.
maandag 10 juli 2006 - 20:44
martine

Martine

mijn oprecht medeleven , ik hoop dat je samen met je familie en vrienden toch ergens de kracht haalt om dit te dragen...we denken aan je.
Martine
maandag 10 juli 2006 - 21:07
Witvis

Witvis

Alain veel sterkte voor jou en je familie bij dit droevig gebeuren.

maandag 10 juli 2006 - 22:18
Alain1

Alain1

Langs deze weg bedank ik jullie voor de massale rouwbetuigingen. Het doet mij en mijn vrouw echt deugd!
Zaterdag wordt onze Arne begraven ...
maandag 10 juli 2006 - 22:50
berenice

Berenice

oprechte deelneming bij dit grote verlies
veel sterkte

berenice
dinsdag 11 juli 2006 - 09:47
Lucl

Lucl

Zaterdag zal ik er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn daar wij er een weekje op uit trekken.
dinsdag 11 juli 2006 - 10:48
stekeltje

Stekeltje

waar en om welk uur is zaterdag de begrafenis ?
dinsdag 11 juli 2006 - 11:52
Alain1

Alain1


Je kunt je niet voorstellen welk leed we nu meemaken, een begrafenis regelen voor uw eigen zoon ... het ergste wat bestaat op de wereld.

Arne wordt zaterdag om 10 uur begraven in de Heilige Laurentiuskerk te Sint Laureins.
dinsdag 11 juli 2006 - 12:04
Pieter

Pieter

Alain,
Nogmaals veel sterkte en ik probeer zaterdag aanwezig te zijn.
dinsdag 11 juli 2006 - 12:21
Alain1

Alain1

Heel erg bedankt Pieter voor de rouwbetuiging en de komst.
dinsdag 11 juli 2006 - 12:28
Tine

Tine

Alain hierbij mijn welgemeende condoleance. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.

Tine.
dinsdag 11 juli 2006 - 14:12
Ben

Ben

Beste Alain,

Ik hoorde pas maandag van dit tragisch gebeuren - het was dan ook meer dan een koude douche.
Het leed en verdriet van jou en je familie zijn onbeschrijfelijk groot, en hoewel op zo een moment woorden gewoonweg tekort schieten, niet kunnen uitdrukken wat ze zouden moeten uitdrukken, wil ik toch mijn innige deelneming aanbieden.

Veel sterkte!
dinsdag 11 juli 2006 - 14:16
WillyN

WillyN

Beste Alain,
Ik zal spijtig genoeg niet aanwezig kunnen zijn.
Weet echter dat mijn gedachten bij je echtgenote, jou en je familie zullen zijn, en niet alleen zaterdag.
Ik begrijp best dat wat je nu moet door maken, heel erg is, maar het grote verdriet moet nog komen.
Als er ergens iets is waar ik jou of je dierbaren kan mee steunen, nu of in de toekomst, zeg het mij.
Beschouw dit niet als loze woorden, ik meen het.
dinsdag 11 juli 2006 - 16:49
Alain1

Alain1

Hartelijk bedankt voor de steun Willy (trowens iedereen). Heel ons gemeente staat hier op stelten ... iedereen kent mij, mijn vrouw of mijn zoon .... Ons kerkje zal veeeeeeeeeeeeeeeel te klein zijn.
Ben trouwens heel blij met de steun van iedereen op het forum ... het verlicht een beetje ....

Bedankt
dinsdag 11 juli 2006 - 18:11
Dany

Dany

Beste Alain,

Innige deelneming en heel veel sterkte en moed toegewenst voor jou en je familie.
dinsdag 11 juli 2006 - 20:43
Nigella

Nigella

Alain ik kan er zaterdag niet zijn, maar ik meen alles wat ik je mailde

heel veel moed en sterkte en steun aan elkaar he

Nigella
dinsdag 11 juli 2006 - 21:09
Fons

Fons

Alain,veel moed en sterkte, heb ong. hetzelfde meegemaakt 30 jaar geleden, het blijft je de rest van je leven bij.
Fons.
dinsdag 11 juli 2006 - 21:18
cactelders
dinsdag 11 juli 2006 - 21:29
Lucl

Lucl

Alain

Als je nog de tijdt zou vinden om on line te komen zou je je adres even kunnen doorgeven.

Veel sterkte voor jou cactus vriend je vrouw en je andere zoon

Luc
dinsdag 11 juli 2006 - 22:12
Alain1

Alain1

Luc, op vraag:

Lagrange Alain-De Schepper Hilde
Dorpsstraat 17
9980 Sint Laureins

Luc, ik "had" maar 1 zoon (Arne), die andere jongen is een verre buur (als het Tom is dat je bedoelt.)

Groeten Alain en Hilde
dinsdag 11 juli 2006 - 22:17
Lucl

Lucl

Bedankt Alain

Hou je sterk
dinsdag 11 juli 2006 - 22:33
YELLOW

YELLOW

Beste Alain,ik heb dit tragische voorval meegedeeld aan mijn ouders en ze waren net als ik geschokt door dit tragishe nieuws.....Ik heb zelf ook meer dan 1 traan gelaten en dat meen ik echt.....Ik herrinner mij nog dat we 's nachts na middernacht zaten te chatten op Messenger(toen jij van wacht was) en dat we vrijuit praatten over cactussen en over het leven.Jouw zoontje kwam meer dan eens ter sprake en ik wist dat jij en je zoontje en je vrouw gelukkig waren.Je hebt me ooit eens een filmpje doorgemaild waarop jou zoontje te zien was waarin hij je hond in jouw vijvertje duwdeOok dat filmpje straalde van geluk....Waarom schrijf ik dit allemaal?Ik wil je alleen maar zeggen dat je zoveel mogelijk aan die mooie momenten die je met je Zoon hebt beleefd moet denken....Dit zal de pijn wat verzachten.....Je hebt een prachtige Zoon samen met je vrouw grootgebracht(trouwens ik wens jouw vrouw natuurlijk ook veel sterkte en moed om de zware tijden die nu aanbreken door te komen......)Ik kan het me niet voorstellen hoe dit voelt;imisschien een heel klein beetje omdat ik in de dutroux-tijd het lijden van de ouders van An en Eefje van zeer dichtbij heb meegemaakt.Ik weet hoe verdriet eruit ziet maar ik kan het niet voelen natuurlijk.Ik hoop dat je familie en vrienden alles zullen doen om het verdriet wat draaglijker te maken.....en ik ben er wel gerust in dat dat zal gebeuren..Van 1 ding mag je zeker zijn: mijn ouders en ik staan volledig achter jou en je geliefden en -wat ik lees- staan de mensen van de forums en zelfs je hele dorp ook achter jou!!!! IJe zult op korte,middellange en lange termijn door verschillende fases gaan--ontkenning,woede,verdriet,enzovoort maar onthou dan 1 ding:WIJ ZULLEN ER ALTIJD VOOR JE ZIJN!!!!


Ik wens jou en je vrouw(en natuurlijk alle geliefden) veel sterkte toe!!!!Tijd heelt alle wonden luidt het spreekwoord.Je gaat merken dat je mettertijd kunt omgaan met je verdriet en toch nog geluk zult vinden....Ik hoop dat mijn woorden je een beetje steun geven.....
Tot ziens beste vriend......


Marc M. uit hasselt
woensdag 12 juli 2006 - 05:25
Alain1

Alain1

Heel erg bedankt Marc. we waren elkaar een tijdje uit het oog verloren via pC, maar ik ben u van harte bedankt voor de tekst en woorden en vooral dat je mijn geheugen eens opfriste betreffende de chatsessies. Ik wist dit totaal niet meer. En inderdaad het klopt allemaal wat u schreef.
Bedankt marc!
woensdag 12 juli 2006 - 07:43
annelies

Annelies

Wat kan ik meer zeggen dan Sterkte in de komende periode.

Annelies
woensdag 12 juli 2006 - 11:11
marleen

Marleen

alain,
voor jou en je vrouwtje en je familie:
onze innige deelneming,
ik hoop dat jullie veel steun en troost mogen ondervinden,
ook wens ik jullie veel sterkte toe om met zo'n verdriet om te gaan!
het is wel het ergste wat men in zijn leven kan meemaken!
wij denken aan jou
marleen
woensdag 12 juli 2006 - 18:50
Adrienne

Adrienne

Alain en Hilde,

De tijd heelt niet alle wonden
t' verzacht alleen de pijn
Zonder jullie Arne zal er blijvend
een enorme leegte zijn
als ik jullie verdriet kon verzachten
deed ik het meteen
Als ik even jullie pijn kon wegnemen
zou ik het gelijk doen
Als ik kon zeggen "hier is een rede voor"
dan deed ik dat
Maar het leven zit raar in elkaar
en kan onverwachts een vreemde wending nemen
onverwacht en onomkeerbaar
het is dan ook bijna ondraaglijk wanneer zoveel verwachtingen
omslaan in zo'n groot verdriet.

Alain en Rita, wij kunnen enkel naast je staan
met veel begrip voor je verdriet en in stilte meeleven
met al onze vriendschap

Onze oprechte deelneming
adrienne, marcel en Jan
woensdag 12 juli 2006 - 22:29
ines

Ines

Wij wensen Alain, vrouw en de ganse familie veel sterkte in de zware rouw die U allen treft![afbeelding verwijderd niet-https]
Henri,ines
Frederik en Lindsey.
woensdag 12 juli 2006 - 23:29
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

Het liefste wat we hebben bezeten
ruim 9 jaar de spil van ons bestaan
Vraag ons niet dat te vergeten
en gewoon weer door te gaan
[afbeelding verwijderd niet-https]

beste alain en hilde

ik vond dit gedichtje zo mooi en kon het niet laten om het te plaatsen

we zullen zaterdag spijtig genoeg niet aanwezig kunnen zijn op het afscheid van arne
maar niettemin denken we aan jullie en leven mee met het onmenselijke dat jullie overkwam
sonja & eduard

donderdag 13 juli 2006 - 00:40
Alain1

Alain1

Dag iedereen,

om een beeld te geven van Arne zal ik eens een foto plaatsen met zijn "beste" vriend.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Zaterdag tijdens de begrafenis hebben we de priester kunnen overtuigen om Arne zijn muziek te draaien tijdens de dienst ... Black eyed piece - eminem - U2 ...

Groeten wij
donderdag 13 juli 2006 - 08:13
Adrienne

Adrienne

Beste Alain en Hilde,

Bedankt voor de foto van Arne en zijn beste vriend.
Dat beestje zal er zeker ook erg verloren bij lopen nu.
Ik heb de foto meteen afgeprint en er roosjes bij gezet.
Jullie hadden zo'n prachtige zoon Alain, jongens toch.
Dat het leven zo hard kan zijn.
Ik moet stoppen want ik zit al te wenen van t'kan niet meer.
Niemand weet wat er achter de leuke avators op het forum schuilt hé.
Ik wens jullie beide héél veel sterkte toe, en ben in gedachte ook zaterdag daar.
Om samen met jullie afscheid te nemen.
Een mailtje volgt te minste als het lukt via het forum.
Anders stuur ik nog een briefje.

groetjes adrienne
donderdag 13 juli 2006 - 10:18
DieTerXz

DieTerXz

Helaas kan ik nu pas dit lezen. Mijn innige deelneming Alain. Zo-iets is gewoon verschrikkelijk, ik weet wat je nu doormaakt. Weet niet meer wat schrijven.
donderdag 13 juli 2006 - 20:11
nientje

Nientje

alain, ik lees dit ook nu pas, veel sterkte toegewenst aan jou en je vrouw
nientje
donderdag 13 juli 2006 - 20:31
AlainFSD

AlainFSD

Langs deze weg wil ik jullie allen meedelen dat ik gisteren een tragisch ongeval heb gehad waarbij mijn zoon Arne overleden is.


Beste Alain,

Ik was er een poos niet bij op de groep en nu lees ik dit als eerste bericht.
Ook ik kan je alleen maar mijn wel gemeende deelneming aanbieden
bij dit vreselijke verlies.
Ik ben hier even niet goed van maar dit stelt niets voor in
vergelijking met het leed dat jullie heeft getroffen.
Het gaat jullie gezien de omstandigheden zo goed als enigszins mogelijk.
Veel sterkte !

Alain fsd
vrijdag 14 juli 2006 - 00:51
Alain1

Alain1

Vandaag is het de laatsts keer dat ik mijn zoon zal zien. Hij is bij ons thuis opgebaard en zal weldra in zijn laatsts kamer gelEgd worden ... zijn kist.
Morgen is het helemaal gedaan... want dan wordt hij begraven.
Het zal miljaar heel lastig zijn dat laatstse afsscheid. Dan is het voorgoed gedaan;
Honderden mensen hebben hem komen begroeten, morgen zulllen er duizenden hem begroeten ... Wat maken we hier allemaal mee???
Eén voordeel is dat we volledig onze zin hebben mogen doen tijdens de uitvaart in de kerk. We gaan zijn muziek draaien tijdens de de kerkdienst ... en het is geen Nederlandstalige muziek ... Maar Black eyed piece, Eminem, 50ct, U2, .... alles wat hij graag hoorde, zijn lievelingsmuziek! Moest hij zelf zijn muziek kiezen zou hij deze ook zeker hebben genomen... ik kende hem maar al te goed wat zij wensen waren.
vrijdag 14 juli 2006 - 07:33
Adrienne

Adrienne

Alain,
Als het kan komt immers iedereen afscheid nemen.
geloof me, als dat niet kan blijft ge met spijt leven.
Wij mochten geen afscheid nemen van een schoolvriendin van Jan.
Van in de kleuterklas kwam Leen hier, mama ging werken en ik bracht haar dan mee.
Samen eten, nog wat spelen tot mama van t'werk kwam.
De familie heeft nog afscheid kunnen nemen, wij niet en ik kan er soms nog van wakker liggen.
Ik vind het heel knap dat je ieder die wil de gelegenheid geeft om persoonlijk afscheid te nemen van jullie Arne.
En geloof me héél veel mensen zullen je er enorm dankbaar voor zijn.
Alain, ik durf het bijna niet zeggen maar doe het toch.
Geniet er vandaag van om nog zoveel je kan samen te zijn met Arne.
Het is inderdaad de laatste dag en geloof me die vliegt voorbij.
Morgen is een dag die ge in trace beleeft, weten dat je voorgoed Arne moet loslaten dus enorm veel verdriet en pijn ,zovele handen schudden, zoveel raad en goede bedoelingen.
Zondag komen er ook nog even een aantal vrienden en familieleden langs.
Maar dan .... iedereen gaat terug aan het werk en zijn normale dag taken.
Terwijl bij jullie dan pas het gemis verpletterend is.
Alain ik ben blij voor jou en Hilde, omdat Arne thuis is kunnen blijven tot de laatste dag,
en dat je zijn muziek mag draaien in de afscheidsviering.

Héél veel sterkte aan jullie beide voor morgen, in gedachte zijn ook wij aanwezig.
groetjes adrienne en gezin
vrijdag 14 juli 2006 - 10:34
HugoDeCock

HugoDeCock

Alain,

Ik weet niet wat te zeggen. Dit verlies is een een zeer zware klap voor jou en je familie.
Ik herinner me Arne nog op Lucs opendeurdag toen hij met mijn hond speelde. Ik kan het moeilijk geloven dat hij er niet meer is. Alvast veel sterkte toegewenst en innige deelneming.

Hugo De Cock
vrijdag 14 juli 2006 - 14:22
Alain1

Alain1

Hugo, heel erg bedankt voor het medeleven en jij en de hond waren trouwens goed gekend van Arne!
We zullen proberen ons sterk te houden en jij ook trouwens met uw situatie die ook totaal insloeg op velen.
Blij dat ik iets gehoord heb van u.
Dank u wel, Hugo.

Groeten Alain
vrijdag 14 juli 2006 - 16:45
DieTerXz

DieTerXz

Ook veel medeleven van Günther.
vrijdag 14 juli 2006 - 20:14
Victor44

Victor44

Lees dit droevige nieuws ook toevallig vandaag eerst.
Alain,aan jou en je vrouw betuigen ook wij onze oprechte deelneming in dit onbeschrijflijke leed dat u beiden samen met de familie komt te treffen.
Victor en Mia
vrijdag 14 juli 2006 - 21:18
gekko

Gekko

Alain,
Ik las het nu pas.
Ook al ken ik je niet..als vader van 3 kinderen voel ik met je mee.
Mijn innige deelneming en veel sterkte toegewenst tijdens deze droevige dagen.

Rudi.
zaterdag 15 juli 2006 - 23:03
Alain1

Alain1

Beste mensen,
gisteren is mijn zoon Arne richting Kerk vertrokken. Voorop een Legerjeep, erna de voebalbloeg waarin hij speelde deie de kransen draagden, daarna de lijkwagen met rondom al zijn klasmakkers. Volgend op de lijkwagen een beperkte groep familie en vrienden.
De Kerdienst was volledig door ons opgesteld, teksten en liedjes in functie van "mijn beste maat", Arne.
Bij intrede: "U2 - with er without" / "Doedelzakmuziek" / "U2 - One Love".
Daarna Offerande met "Eminem", "the Black Byed Peas", "50", Guns and Roses, ...
Allemaal muziek dat hij en zijn klasmakkers en voeballertjes kenden ....Het was trouwens een mis voor hem en zjin makkers!
Bij de uitvaart werd muziek gedraaid van "onty Phyton - Always Look On The Bright Side Of Life".(misschien grappig ... maar zo was onze Arne".
Het was eens iets anders in een Kerk, zowel qua tekst en muziek ... Ik denk, ben het zeker, dat hij het anders ook zo zou gedaan hebben.
Daarna kwamen diuzenden mensen hun rouwbetuiging meedelen ...

Waarom ik dat hier nu schrijf is:
1/ Ons(Hilde en Ik) rouwproces,-verwerking bij het verlies van Arne, is reeds een week bezig maar nu begint het zwaarste voor ons .... Vandaar dit een eerste uitlating is van me om dit hier op het cactusforum eens neer te pennen.
2/Verschillende mensen zijn geweest van het forum of waren in gedachte bij ons, ... waarvoor mijn "OPRECHTE DANK"!
3/Dank voor rouwbrieven, forumstuen en vooral de "Bloemenkrans" die ik van de Forum-MAKKERS heb ontvangen voor mijn Arne. Erg bedankt en Arne zou er ook trots mee zijn (moest hij dat weten).22 of 28 kransen sieren nu zijn laatste rustplaats.

Ik wil nog een drietal foto's paatsen van zijn laatste rustplaats waarbij jullie zijn Forumkrans kunnen bekijken.

OPRECHTE DANK VOOR JULLIE BLIJK VAN MEDELEVEN Hilde, Alain en Arne+


[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 16 juli 2006 - 09:06
Adrienne

Adrienne

Alain,

Héél mooi, een ware zee van bloemen.
Toch voor jou en Hilde nog heel veel sterkte in de komende tijd.

gtjs adrienne
zondag 16 juli 2006 - 11:39
Tomateboer

Tomateboer

Alain,
Sorry voor het zeer laattijdige bericht,maar ik lees anders nooit het cactusforum.
Maar langs deze weg wil ik jullie ook condoleren met het verlies van jullie zoon.
Het is te laat maar ik wil toch mijn medeleven betuigen.
Zo'n jong kereltje ,ik kan me niet voorstellen dat dat zou gebeuren.
Veel sterkte in deze donkere periode!!!
met vriendelijke groet,...Angelo
zondag 16 juli 2006 - 23:18
nientje

Nientje

alain en hilde, nog veel sterkte de komende dagen en maanden
nientje
maandag 17 juli 2006 - 10:49
lacegarden

Lacegarden

Alain, ik hoor nu maar pas het verschrikklijke nieuws van Angelo. Ik kom nooit verder op het forum dan groenten en cie. Ik vind het zo erg ik ben niet diegene die hier zeer lange discours ga afsteken, dat ligt niet in mijn karakter. Ik ben daar te weemoedig voor. Ik heb dat in de krant gelezen maar nooit aan jullie gedacht.
Het enige wat ik u kan zeggen en ook voor uw echtgenote: heel veel sterkte in jullie immense verdriet. Blijf erover praten, blijf erover schrijven, blijf in contact met mensen anders is het ondraagelijk. Ik heb het zeer moeilijk om de gepaste woorden te vinden, de tranen bollen op mijn klavier. Ik weet nog zo goed dat ik voor jullie gezin ook eens geweend heb, toen je, je hond moest laten inslapen.
Maar wat nu gebeurd is dat is duizend maal erger.
Mag ik jullie een mailtje sturen of heb je liever van niet. Mijn woorden, mijn verhaal gaat jullie zoontje niet terugbrengen, maar kan misschien een heel klein beetje meewerken tot het verwerken , het aanvaarden van jullie lot. Je mag ook eens bij ons langskomen als het echt zeer zeer moeilijk is, dat is nu nog zeer recent, maar de dagen van zijn verjaardag, de feestdagen als iedereen in het plezier zit, dan mag je gerust bij ons komen. Wij weten , mijn man en ik zeer goed wat verdriet is.
Ik vecht al jaren (30 jaar ) tegen schuldgevoelens, maar ik zou dit liever in een mail zeggen. Als je het echt nu nog niet wilt, ok, ik begrijp dat zeer goed. w
Weet dat ik sommige dagen echt opstandig was, dat ik met mijn eigen familie tot ruzies kwam, maar dit lostte echt niets op.
wilt ge een mail laat het dan weten

heel veel sterkte
rita
woensdag 19 juli 2006 - 18:28
andre

Andre

Alain.

Sorry voor het laat berichtje .Ja ik weet het daar zijn geen woorden voor te vinden, zelf mee gemaakt troosten helpt niet, dit is een wonde die gebrand staat in jullie hart, maar toch hoop ik dat je veel troost en sterkte vind aan elkaar dit is het bijzonders. Ik stop ermeer het wordt wat te veel.

Groetjes andre
woensdag 19 juli 2006 - 19:01
marleen

Tekst aangepast

Marleen

beste alain,
een collega van mij (en jou - ander zkhs) heeft mijn kaartje van deelneming in jullie verdriet, meegenomen zaterdag,
vandaag had hij de herdenkingsfoto van Arne eens mee om mij te laten lezen,
ik heb het al wenend gelezen Alain,
ik vind het heel mooi opgesteld,
hoe dichterbij bij jullie
hoe intenser een mens kan inleven en meeleven,
misschien tot vervelends toe dat ik ook wil zeggen:
maar toch moed houden,
jij voor de mama en de mama voor de papa,
en jullie samen voor Arne,
vandaag hoorde ik tijdens een begravingsmis:
ik ben niet weg,
ik ben juist aan de andere kant,
ik blijf dezelfde...............
maar ook vooral de liefde blijft!
ik weet het, alle woorden schieten te kort nu,
dus gewoon nog eens veel sterkte, steun en vertroosting
marleen
woensdag 19 juli 2006 - 21:44
lacegarden

Lacegarden

Lieve mensen van het forum

laten wij allen , ook diegenen die nog nooit een zwaar verdriet meegemaakt hebben, deze mensen steunen. Niet alleen vandaag of morgen maar de komende weken , maanden, jaren dan gaat hij ons nodig hebben. Nu is alles zo recent, een drukte van jewelste , maar de wintermaanden, de feestdagen, die zijn het zwaarste. Laten wij dan aub deze ensen niet vergeten.
Dit is de sterkte van dit forum, wij zijn één familie geworden, hoewel we mekaar niet allemaal kennen. Het zin de planten, de groenten , de zaden die ons bij mekaar gebracht hebben. De ene dag is de andere niet, ik weet het als ik zeer depressief ben durf ik al eens een serieus antwoord geven. Maar laat ons samen één zijn en deze mensen in hun zo zwaar verdreit proberen te begrijpen, en zeker naar hen te luisteren.
rita
woensdag 19 juli 2006 - 23:01
martine

Martine

Lacegarden,
ik denk dat jij hier mooi verwoord hebt wat velen denken,
Martine
donderdag 20 juli 2006 - 08:47
Leentje

Leentje

Lieve Alain en familie,

Ik lees nu ook pas wat jullie overkomen is. Woorden schieten te kort. Ik moet almaar slikken om niet beginnen te wenen.

Het leven! Waarom, waarom!
Waarom? Altijd maar zoeken en piekeren en nooit een echt antwoord krijgen.
De zin van het leven, wat zitten we hier te doen als we toch iedeere keer geconfronteerd worden met ziektes, handicaps, dood.
Als ik nu maar... Had ik maar... de bedenkingen, het zoeken, razen door je hoofd. Je wordt er zo moe van soms boos en altijd met hetzelfde resultaat. Een reden is er niet, kan je onmogelijk vinden.
Het "LOT" dan maar! Wat is er voor jou uitgestippeld op jouw weg. Geloof je in het lot? Kan je het lot ombuigen? Wie bepaalt het lot?

Weeral vragen. En iedere keer opnieuw keer je terug tot, rest je niets anders dan je rauw, immense verdriet want antwoorden, begrip en van daaruit echte troost vind je nooit.

Voor mij bestaat er leven na de dood. Hiervan ben ik overtuigd.
Ik ben overtuigd dat Arne gezien heeft hoe jullie geprobeerd hebben om hem te eren, hem al de liefde en het respect betonend dat jullie voor hem voelen.. Dat hij weet hoe graag dat jullie hem zien.

Heel veel sterkte
Leen




donderdag 20 juli 2006 - 14:05
lisa

Lisa

alain en familie
ik wens jullie in de toekomst nog veel sterkte en moed toe worden schieten te kort bij deze verlies
ik heb het nu pas gelezen
veel sterkte
lisa
donderdag 20 juli 2006 - 23:12
jeff

Jeff

Alain en Familie
Innige deelneming bij jullie grote verlies , en veel sterkte toegewenst . Woorden schieten hier inderdaad tekort !
Mvg jeff
vrijdag 21 juli 2006 - 00:48
Siebke

Siebke

Beste Alain en Hilde,

Ook nu pas dit verschrikkelijk nieuws gelezen.Ik ben er helemaal ontroerd van...Zo'n jong leven...
Dit moet heel veel pijn doen...

Veel liefs en sterkte!

Dikke knuffels van Siebke


dinsdag 25 juli 2006 - 19:25
Ce

Ce


Innige deelneming
Zoiets vreselijk...
Sterkte toegewenst !
Ce
dinsdag 25 juli 2006 - 21:05
Alain1

Alain1

Beste mensen,

Ik wil iedereen langs deze weg van "harte" bedanken voor het medeleven, emails, rouwbetuigingen, bloemenkrans, aanwezigheid, ... bij het heengaan van onze Arne.
Het was een steun voor ons, een beetje sterkte en dat deed ons deugd.

Het leven gaat verder en we kunnen de klok niet terug draaien (jammer genoeg niet). Wij moeten terug de draad opnemen of beter hem terug gaan zoeken, alhoewel dat zeer moeillijk is; de dagelijkse taken hervatten, ...

Het is stil in huis, muisstil!

Nogmaals bedankt en ik denk dat je me terug wat meer zult horen op het forum ... ik zal het toch proberen.

Alain, Hilde en Arne
donderdag 27 juli 2006 - 08:05
Angus

Angus

ik ben nu pas terug op het forum en ontvang dus ook nu pas dit vreselijke nieuws
veel sterkte Alain...
maandag 31 juli 2006 - 12:18
prediker

Prediker

wat een verdriet ik ben net lid geworden en lees dit bericht
vooral veel kracht en sterkte gewenst .
maandag 21 juli 2008 - 00:38
micraracer

Micraracer

Beste Alain ook van mijn kant veel sterkte en moed toegewenst indeze moeilijke dagen,weken en maanden,'t viel me ook echt koud op 't lijf ,nogmaals veel moed en sterkte.

Gr Mart.
maandag 21 juli 2008 - 11:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon