menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Forumreis Nederland

Ga naar meest recente reactie

WillyN

WillyN

Allereerst een dikke proficiat aan de organisatoren van onze reis, en vooral aan onze reisl(ij)eider Luc.

Ook dank aan alle medepassagiers, het was zeer aangenaam en er waren geen lastigaards bij, zo hoort het . Het was perefct, en zeker voor herhaling vatbaar.

De beeldjes van staan op mijn webshot-site vermeld hieronder.
Het was echt te veel om op te laden via Tinypic.

Diegene onder U die een foto wensen van een groter formaat kunnen mij een email sturen met vermelding van hun email-adres en de nummers van de foto's op webshot

Veel plezier

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 27 mei 2007 - 16:26
Harry54

Harry54

Eentje heeft een aureooltje rond zijn hoofd. Is dat de reisleider? Harry
zondag 27 mei 2007 - 16:31
Pieter

Pieter

LOL dat is inderdaad de reisleider. Zo was die gemakkelijk te herkennen hé.
zondag 27 mei 2007 - 17:50
Dany

Dany

Allereerst een dikke proficiat aan de organisatoren van onze reis, en vooral aan onze reisl(ij)eider Luc.

Ook dank aan alle medepassagiers, het was zeer aangenaam en er waren geen lastigaards bij, zo hoort het . Het was perefct, en zeker voor herhaling vatbaar.


Ik wil mij hier voor 110% bij aansluiten en ook iedereen bedanken voor de mooie dag
zondag 27 mei 2007 - 20:26
stekeltje

Stekeltje

Meer kan ik er niet aan toevoegen
zondag 27 mei 2007 - 20:36
kurt

Kurt

Fijn dat jullie een aangename cactusdag hebben gehad. Chapeau aan het organisatiecomité die dit zeer knap in elkaar heeft gestoken. Ik hoop dat jullie dit gezellige samen zijn in combinatie met bezoek aan kwekerijen nog wel zullen herhalen in de toekomst.

Inmiddels heb ik met Karel zitten kijken om het forum in de toekomst nog handiger en sneller te maken. De resultaten daarvan zullen in de loop van de komende week wellicht verschijnen.

Mvg,
Kurt

zondag 27 mei 2007 - 21:05
Harry54

Tekst aangepast

Harry54

Twee kleine suggesties tot aanpassing van mijn kant: 1. maak het mogelijk dat in topictitels leestekens kunnen worden geplaatst. 2. Maak een fotoreductieprogramma, zodat foto's die veel te groot zijn automatisch verkleind worden, zodat ze op het scherm passen. (voorkomt heen-en weer gescroll)
Harry
zondag 27 mei 2007 - 22:14
AndreV

AndreV

En ik nog véél minder
maandag 28 mei 2007 - 00:03
Tim

Tim

En den deze hier is ne contente mens
't was een gezellige boel, al die forumers onder elkaar !
maandag 28 mei 2007 - 01:31
Bowie

Bowie

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 28 mei 2007 - 01:52
Lucl

Lucl

Ziede nu Willy dat Saint Luc echt bestaat
maandag 28 mei 2007 - 02:20
Lucia

Lucia

Fantastiesche dag geweest. En zeer mooie foto's van een ieder.
maandag 28 mei 2007 - 03:42
Wiebe

Wiebe

Vandaag hadden we onze jaarlijkse dag voor liefhebbers van Stapelia-achtigen. Ik heb bij een paar gastheren van gisteren voor jullie (Cok, Paul & Mary) navraag gedaan over jullie gedrag. Ik heb geen klachten gehoord. Dat doet mij deugd!! Goed te horen dat het een geslaagd uitje was. Leuk om de foto's te zien met een paar bekende gezichten.

Wiebe

maandag 28 mei 2007 - 03:48

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon