menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Open deurdag

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Lang geleden dat ik nog eens een open deurdag hield maar bij wijze van uitzondering en om de Forummers te plezieren (?) houd ik er een op zondag 3 juni, van 10 tot 12h00 en van 14hoo tot 18h00.
Belangstellenden krijgen een Schepdaals wegenkaartje toegemaild voor 't geval ze me niet weten wonen.

Groeten van

De P.
donderdag 24 mei 2007 - 05:26
Marco

Marco

De deze zal zen vege lijf proberen tot in Schepdaal te krijgen, wat wel moet lukken zekers.
donderdag 24 mei 2007 - 06:04
bisschop

Bisschop

Laat dat schepdaals kaartje maar eens komen
vrijdag 25 mei 2007 - 23:18
Marco

Marco

Laat dat schepdaals kaartje maar eens komen


Awel Paul, nu da ge toch bezig zijt, stuur er mij ook eentje door a.u.b.
zaterdag 26 mei 2007 - 00:54
AndreV

AndreV

Als ge uw adreske eens in mijne mailbox wilt gooien, vind ik het wel.
Dat moet wel als ge Tommeke Tom heet hé
zaterdag 26 mei 2007 - 01:42
Lucl

Lucl

Stuur mij ook maar eens de weg
zaterdag 26 mei 2007 - 01:58
stekeltje

Stekeltje

en voor mij ook
zaterdag 26 mei 2007 - 05:47
Alain1

Alain1

De P ,

stuur uw postduif ook eens naar me als ge wilt, zal ze dan misschien terug meebrengen op 3 juni.
zondag 27 mei 2007 - 15:58
Paronoto

Paronoto

Komt allemaal in de sakosj, hopelijk vind ik nog ieders E-mailadres....Ik ben nen echte vergeetkop ziedet....Alain (?) Marco? Moet efkes gaan zoeken.

Brrrr

De P.
maandag 28 mei 2007 - 05:25
Ferdinand

Tekst aangepast

Ferdinand

Panoroto, Panoroto,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Snoep al mijn lieve vrienden niet af.
Laat ze eens allemaal naar de Vlaanderen komen, en dit op 2 & 3 juni alsook op 1 juli. Dan is de het de opendeurdag van de cactusclub Grusonia. Iedereen is welkom. Zo kan iedereen met deze intersante hobby kennis maken..
Daarbij kunnen ze leren hoe ze de hobby op een voortreffelijke wijze kunnen uit te bouwen, en ervan te genieten.
Als ik mag mijn mening mag uitdrukken heeft deze hobby mij al veel vreugde bezorgd. Zeer veel informatie kan ik jullie bezorgen. Dit op veel verscheidene vlakken.

Groetjes
Fernand
maandag 28 mei 2007 - 08:16
bisschop

Bisschop

HALLO?
De cactus club Grusonia waar is dat ergens?
maandag 28 mei 2007 - 21:35
stekeltje

Stekeltje

Panoroto, Panoroto,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Snoep al mijn lieve vrienden niet af.
Laat ze eens allemaal naar de Vlaanderen komen, en dit op 2 & 3 juni alsook op 1 juli. Dan is de het de opendeurdag van de cactusclub Grusonia. Iedereen is welkom. Zo kan iedereen met deze intersante hobby kennis maken..
Daarbij kunnen ze leren hoe ze de hobby op een voortreffelijke wijze kunnen uit te bouwen, en ervan te genieten.
Als ik mag mijn mening mag uitdrukken heeft deze hobby mij al veel vreugde bezorgd. Zeer veel informatie kan ik jullie bezorgen. Dit op veel verscheidene vlakken.

Groetjes
Fernand

we zullen ons in stukjes moeten kappen dat weekend het is overal tegelijk
maandag 28 mei 2007 - 21:39
Ferdinand

Ferdinand

HALLO?
De cactus club Grusonia waar is dat ergens?


De Cactusclub Grusonia is de nog enige club in West Vlaanderen. De maandelijkse vergaderingen gaan om beurt door in Torhout en Tielt.
Indien meer informatie nodig, kan je die ook krijgen. Op mijn opendeurdagen kan indien je wilt zich altijd inschrijven. Aan U de keus en voel je zeker niet verplicht.
Groetjes
Fernand
dinsdag 29 mei 2007 - 03:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon