menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Schalen voor Agaven

Ga naar meest recente reactie

Botanist

Botanist

Voor de kenners nog even vermelden dat bij Van Gastel in Balen (misschien ook in de andere centra van de group) koopjes te doen zijn aan 50 % op potten en schalen waaronder deze die voor mij perfect zijn voor kleine Agavesoorten. Doormeter ongeveer 24 cm.

C&S Algemeen

maandag 15 augustus 2011 - 02:12
sjeek

Sjeek

Mooi deze schalen die lijken me ideaal voor het opkweken van PRESKIOPSIS.
Ik heb nu al drie keer contact gezocht met u nadat je deze planten te koop had aangeboden,maar op de een of andere manier hoor ik hier niets meer over.
Of zijn ze nu dan toch door de slakken opgevreten?
Wil je dat ik eerst betaal,is prima maar dan heb ik wel een rekening nummer nodig. groetjes Sjaak
dinsdag 16 augustus 2011 - 22:24
Botanist

Botanist

Nee Sjaak, ik zou ze niet gebruiken voor Peireskiopsis, en ik heb je willen bereiken, maar blijkbaar lukt het ons niet. Ik heb wel stekken voor jou klaar. Een PM zal je meer details geven.
zondag 21 augustus 2011 - 01:01
Mamamia

Mamamia

Hallo Botanist,

Ik heb voor jou een mooi stuk met wortel van mijn Stapelia erectiflora genomen en volgens mij doet hij het wel.Als jij aan mij nu nog een bewortelde stek kunt geven van uw erectiflora dan staan we quite.Is dat een deal voor jou?
Ik ga naar ELK op zaterdag, kunnen we daar afspreken om te ruilen?
Ik had dit al bij mijn topic gezet over de erectiflora maar je hebt daar niet meer op gereageerd.
Groeten,Mamamia
woensdag 24 augustus 2011 - 21:26
Botanist

Botanist

Mamamia, blijkmaar kan ik je geen PM sturen, maar voor zover ik er geraak (gezondheid van mijn partner) en alles naar wens verloopt zou ik de plaats innemen van Julienne Jacobs in de grote zaaL. Dus voor mij is dit OK.
vrijdag 26 augustus 2011 - 02:28
Mamamia

Mamamia

hier mijn mailadres,
[email protected]
Hopelijk zie ik je op ELK en wens je veel succes met je stand en verkoop!
Groeten en tot op zaterdag.
Mamamia
vrijdag 26 augustus 2011 - 10:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon