menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Water geven

Ga naar meest recente reactie

Lucl

Lucl

Ik heb vandaag mijn planten nog eens goed aan gegoten . Wie geeft er nog water en tot wanneer?
dinsdag 19 september 2006 - 20:35
Angus

Angus

ik geef nog water tot ongeveer een halve maand voor dat ze *bijna vorst* beginnen te geven (want dan moeten ze naar binnen bij mij hé)
maar ik verzamel natuurlijk nog maar 1 jaar hé ( in januari 2 jaar ) dusjah...
dinsdag 19 september 2006 - 20:41
stekeltje

Stekeltje

ik moet deze week ook nog gieten, en doe dat al naargelang het weer tot half oktober
dinsdag 19 september 2006 - 20:56
joijce

Joijce

Ja ik giet nog, pas gedaan, ze zijn bij mij nog flink aan de groei
dinsdag 19 september 2006 - 21:11
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Ik ook en het hangt van de zon af hoelang. Maar zal proberen wijzer zijn als vorig jaar ,toen zijn ze met natte kluit binnengegaan en daarna was er een winteropstoot en toen veel te veel verloren naar mijn goesting, zelfs Opuntias ,waarvan de meesten toch wat aankunnen.
dinsdag 19 september 2006 - 21:17
Pieter

Pieter

Och ik denk ze nog éénmaal water te geven en de dag nadien nog eens maar dan met en dosis imidachloprid erbij. Ergens binnen twee weken of zo denk ik.
dinsdag 19 september 2006 - 21:25
pdc

Pdc

Hier hangt het gewoon af van de weersomstandigheden: ik zal moeten in een hogere versnelling schakelen om alles op tijd binnen te krijgen.

dinsdag 19 september 2006 - 21:43
joijce

Joijce

winteropstoot wat is dat? Dirk, zoiets als stampot?
dinsdag 19 september 2006 - 21:49
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Vorig jaar was het heel lang lekker weer hé en toen,toen was er stamppot LETTERLIJK zo zagen sommige planten eruit. Koude is 1 ding ,maar daarbij nog natte voeten dat is nefast voor vele planten, daarom Willy P. indachtig ,ventilator bij de hand houden ook in de winter.
dinsdag 19 september 2006 - 21:55
joijce

Joijce

Ja ik begrijp het volgende week zijn de vooruitzichten wat betreft het weer nog gunstig
dinsdag 19 september 2006 - 22:07
Ericb

Ericb

De cactussen buiten geef ik geen extra water meer, ze moeten het doen met wat er uit de lucht valt.
half oktober gaan ze dan de serre in en hou ik ze droog tot volgende lente. doe ik al jaren zo en nog geen verlies genoteerd.
Deze die binnen staan krijgen nog maximaal 1 keer in de week een flinke gietbeurt, maar alleen op een zonnige warme dag en dit tot eind oktober, daarna is het ook wachten tot de lente.
woensdag 20 september 2006 - 21:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon