menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bruidsboeket zelf maken

Ga naar meest recente reactie

valerie_segers

Valerie_segers

Hallo iedereen,

Ik zou graag mijn bruidsboeket zelf maken. Ik heb hier echter geen ervaring mee, dus weet niet hoe ik er aan moet beginnen. Heeft er iemand tips en / of voorbeelden voor mij. Ik zou graag met zonnebloemen en gerbera's werken. Ik zou het de dag op voorhand willen maken, hoe hou ik het goed? Moet ik op voorhand iets speciaals met de bloemen doen?
alle tips zijn welkom!

dank je,

Valerie
maandag 28 mei 2007 - 17:03
Nigella

Nigella

de dag op voorhand.... en je kiest 2 niet zo makkelijke bloemen

heb je een idee welke vorm je wil?

hoe je de bloemen wil verwerken, op een lady (dat is een stuk oasis in een plastiek koker met handvat die dan gewoonlijk overtrokken wordt

Ik vind het een tof idee om het zelf te doen, maar het is echt een heel werk en vraagt toch wel een beetje ervaring, tenzij je een heel moderne vorm wil, waar je op voorhand een constructie voor gemaakt hebt en waar de bloemen dan in passen.

Calla's zijn de bloemen die heel makkelijk zonder water houden om in zo'n moderne constructie te steken

Ken je niemand in je buurt of kennissenkring die een boek heeft met bruidsboeketten?
dinsdag 29 mei 2007 - 01:05
louise

Louise

hallo

Ik vind gerbera's en zonnebloemen schitterend, maar het stuifmeel kan vlekken geven op de kleding.
(vorige week een wit truitje vol gele vlekken gehad...)
donderdag 31 mei 2007 - 01:45
carolien76

Carolien76

Hallo,

Binnenkort ga ik ook trouwen en waarschijnlijk zelf een boeket maken.
Graag wil ik jou attenderen op de betekenis van bloemen, wat de betekenis van de zonnebloem precies is weet ik niet meer (even googelen) maar ik vond het een rare betekenis en zo vallen er meer bloemen af. Ik trouw in augustus en zit te denken aan een veldboeket
maandag 7 juli 2008 - 16:37
louise

Louise

Hallo
proficiat met je voorgenomen huwelijk.