menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Water geven bloemstukje in oasis

Kathelijn

Kathelijn

Ik heb hier een paar bloemstukjes gemaakt, vooral met roosjes erin. Hoe geef je die nu best water? Oasis in water zetten? Gewoon begieten? Heb al eens geprobeerd rozen te bespuiten, maar dan worden ze snel rot. Zonde vind ik dan dat het stukje snel versleurd.
donderdag 8 maart 2007 - 12:11
Nigella

Nigella

Ik laat mijn oasis altijd zo ondergaan, maar soms voel ik eens en dan is de oppervlakte toch droog. Mag ik dan niet een beetje bijgieten?

dan toch heel voorzichtig dat je je bloemen niet raakt (schimmel)
vrijdag 9 maart 2007 - 19:46
tonnie

Tonnie

Ik heb hier een paar bloemstukjes gemaakt, vooral met roosjes erin. Hoe geef je die nu best water? Oasis in water zetten? Gewoon begieten? Heb al eens geprobeerd rozen te bespuiten, maar dan worden ze snel rot. Zonde vind ik dan dat het stukje snel versleurd.
Heel handig is het om iedere dag een paar ijsklontjes op de oase te leggen, dit smelt langzaam en drupt niet.
vrijdag 16 maart 2007 - 17:57
Nigella

Nigella

[citeer Heel handig is het om iedere dag een paar ijsklontjes op de oase te leggen, dit smelt langzaam en drupt niet.

Is dat wel goed voor de bloemen??? Zo'n koude daar naast??? Dat kun je toch niet doen als het een bloemstuk is waar de oasis proppenvol gestoken wordt zoals bij een biedermeier
zaterdag 17 maart 2007 - 13:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon