menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hart voor valentijn

Ga naar meest recente reactie

petra63

Petra63

Ik heb een hart van oase vol gestoken met bont blad,verder heb ik een toef bloemen erin geprikt van gebera, ranonkels, een roos en wat gele bolletjes, weet niet hoe ze heten, verder heb ik van berengras knopen gemaakt met kraaltjes erin, en met rode buigzame takken heb ik het op een speelse manier afgemaakt

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 10 februari 2008 - 20:13
jessy6

Jessy6

Hallo Petra.

Daar is hij dan weer zag daar voor dat het niet kom kloppen , waren twee verschillende stukken.

Groetjes Jessy
zondag 10 februari 2008 - 20:41
petra63

Petra63

De wortel in het andere stukje is gewoon decoratief , ik vind het leuk om niet zulke standaard stukken te maken , vandaar dat ik graag met takken, wortels of andere aparte natuurlijke dingen werk
groetjes Petra
zondag 10 februari 2008 - 21:40
Lysianthus

Lysianthus

Ik word op slag verliefd als ik jouw fleurig hartje zie
Je hebt er duidelijk gevoel voor
zondag 10 februari 2008 - 21:59
hommeltje

Hommeltje

LEUK ,EN NIET VAN DIE OPGEDRONGEN RODE KLEUREN.
maandag 11 februari 2008 - 00:49
Julie

Julie

Grappig dat je dat vindt Hommeltje ik vroeg me juist af of het met een rode toef bloemen niet meer een valentijns gevoel op zou roepen en het stuk wat rustiger maken.
Verder vindt ik het bonte hart heel mooi met de takken erin.
maandag 11 februari 2008 - 11:09
Karintje

Karintje

Hoi allen,

Ik deel de mening van Julie ------> Valentijn is rood!
Ik vind het wel een heel mooi hart!

Grtz,
Karin
maandag 11 februari 2008 - 11:29
hommeltje

Hommeltje

ik weet dat valentijn ROOD is hoor, maar ik vind het altijd zo schreeuwerig.je kan het natuurlijk met alle kleuren bloemen doen.
maandag 11 februari 2008 - 13:40
Jose47

Jose47

Hoi allemaal,

Ik verkies ook rood voor valentijn, maar je kan natuurlijk ook voor je interieur een andere kleur kiezen (bij mij staat rood nu ook niet zo goed, maar dan zou ik het bv. allemaal op roze houden, het hart vind ik ook heel mooi met die bonte bladeren....

Groetjes
Josée47
maandag 11 februari 2008 - 16:54
petra63

Petra63

Hoi allen,

Ik deel de mening van Julie ------> Valentijn is rood!
Ik vind het wel een heel mooi hart!

Grtz,
Karin


Hallo allemaal,
Ik doe dus juist nooit wat verwacht word, ik hou helemaal niet van alles wat standaard is , dus kies ik bewust voor andere kleuren, daar komt bij dat ik echt niet van rood hou en dus nooit werk met rode bloemen, zo is het leuk om alle verschillende meningen te horen,
Groetjes Petra
maandag 11 februari 2008 - 18:40
Jose47

Jose47

Hoi Petra,

Gelukkig maar , dat we allemaal een verschillende keuze hebben anders zou de wereld er nogal saai uitzien.... zolang ieder maar van het zijne geniet en de verschillende meningen kunnen voor anderen op dit forum een leuk initiatief zijn.

Groetjes
Josée47
maandag 11 februari 2008 - 19:34
petra63

Petra63

Hoi Petra,

Gelukkig maar , dat we allemaal een verschillende keuze hebben anders zou de wereld er nogal saai uitzien.... zolang ieder maar van het zijne geniet en de verschillende meningen kunnen voor anderen op dit forum een leuk initiatief zijn.

Groetjes
Josée47


Hoi Josée

Ben het helemaal met je eens ,dat is juist het leuke van dit forum, en superleuk om al die verschillende smaken in de bloemstukken terug te zien,

Groetjes Petra
maandag 11 februari 2008 - 19:40
Julie

Julie

Ik kan me voorstellen dat je niet van rood houd...maar dan had je misschien beter voor 1 kleur kunnen kiezen want dat brengt rust omdat je ook al bont blad voor je hart hebt gebruikt.
maandag 11 februari 2008 - 20:50
Vaxjo

Vaxjo

voor mij hoort bij Valentijn eigenlijk rood , maar dat is persoonlijk he
ik vind het in iedergeval heel mooi gedaan !
dinsdag 12 februari 2008 - 14:42
miet1

Miet1

hoi petra
mooi stukje
groetjes miet1
dinsdag 12 februari 2008 - 15:08
RVRV

RVRV

't is mooie voor mij

van dat rood - ben de eene keer vind ik ja rood voor valentijn en bij 't andere zie je toch een hartje

Groet
RVRV
woensdag 13 februari 2008 - 23:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon