menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tomaten plantjes kopen

Ga naar meest recente reactie

kenny001

Kenny001

ben hier nieuw op dit forum

ben sinds korte tijd bezig met tuinieren en heb dit jaar als doelzoveel mogelijk verschillende tomaat planten te zetten
maar nuis mijn vraag ik heb er een deel gezaaid en zou enkele speciale plantjes willen hebben zodat ik zeker ben dat ik niet alleen de standaard rode tomaat ga hebben weten jullie mischien waar ik tomaten plantjes van verschillende soorten zou kunne kopen
zondag 4 maart 2012 - 22:11
Tarragon

Tarragon

Ik heb vorig jaar (mijn eerste jaar) ook het zekere voor het onzekere genomen en niet enkel zaadtomaatjes, maar ook planttomaatjes geprobeerd.
Nu heb ik wat meer vertrouwen en ga enkel voor zaadjes.

De plantjes heb ik toen op de markt gevonden, vanaf maart of april.
maandag 5 maart 2012 - 13:04
kenny001

Kenny001

zaadjes heb ik gevonden maar zou ook graag verschillende plantjes willen hebben voor de zekerheid dat ik zeker tomaten heb en verschillende soorten zodat ik er mee kn uitpakken op bbq s
maandag 26 maart 2012 - 19:59
Ed50

Ed50

Kenny, op plantenmarkten zoals bv. in Bokrijk op 1 mei vindt je amateurs die heel wat verschillende soorten tomaten verkopen.
Moest je er geen vinden, ik kweek zelf ook meer dan 100 verschillende soorten en heb er zeker nog wat over als je interesse moest hebben. Je mag me altijd een pb-tje sturen dan.

Groetjes,
Eddy
donderdag 29 maart 2012 - 19:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon