menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wortelen voor cavias

Ga naar meest recente reactie

zourky

Zourky

Welke soort van wortelen kan ik het best zaaien voor de cavia's,de grootste en
dikste voor in de winter
groetjes Richard
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/692/sindevolire.jpg/][afbeelding verwijderd niet-https]

Uploaded with ImageShack.us
vrijdag 10 februari 2012 - 09:38
garfield

Garfield

Er bestaan zogenaamde voederwortels. Niet de mooiste en de smakelijkste maar wel veel en snel.
vrijdag 10 februari 2012 - 19:24
danny2

Danny2

flakkeese,

groetjes danny
vrijdag 10 februari 2012 - 20:03
zourky

Zourky

Bedankt Garfield,
Dan zal ik uitkijken naar zulk zaad,ik had al twee jaar koolraap gezaaid dikke witte zo dik als een voetbal,twee jaar geleden had ik ze opgeslagen in een klein serre en afgedekt tegen het vriezen maar ze werden rot ik dacht te warm,verleden winter had ik de zelfde gezaaid en uitgeplant en het waren eveneens zulke dikke,toen had ik voor genomen om ze buiten in te kuilen en afdekken,maar ze werden rot terwijl ze nog in de grond zaten,ik moest geen inkuilen.
De cavia's die lopen gans het jaar in de voliere 20X10 en houden het gras kort krijgen dan nog wel cavia korrels bij,maar in de winter zitten ze in de serre tot het terug lente wordt,en haal dan wel wortelen in de boerenbond en bieten bij een boer en hooi,appels en peren ze eten zowat alles,het zijn wel allemaal beertjes ze zijn met 15 dus kweken is uitgesloten,ze kweken anders wel als ratten.Vechten doen ze niet omdat de plaats te groot is en ze kunnen vluchten.
groetjes Richard
vrijdag 10 februari 2012 - 20:07
zourky

Zourky

Danny2,
wat is hier de bedoeling ?
vrijdag 10 februari 2012 - 20:11
danny2

Danny2

Dit is een ras van dikke voederwortelen.

groetjes
vrijdag 10 februari 2012 - 20:43
zourky

Zourky

Sorry ik nam het verkeerd op en dacht eerder aan een fout en dat het mafkees was
nogmaals sorry,ik zal de naam van die wortelen zeker onthouden.
groetjes Richard
vrijdag 10 februari 2012 - 20:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon