menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

GROENTEN

Ga naar meest recente reactie

edga

Edga

de meeste hobbytuiniers vinden regenwormen een zege maar voor mij wordt stilaan een plaag.
Als ik fijne groenten zaai is na één week het ganse oppervlak bedekt met een massa regenworm hoopjes zodat het zaad volledig naar boven is gewoeld. Is hiervoor een oplossing?
maandag 28 augustus 2006 - 14:13
Maxpowa

Maxpowa

In bakjes zaaien, dan uitplanten?

Steven
maandag 28 augustus 2006 - 14:15
andre

Andre

Dan moet je een rijke humeuze grond hebben, breng de regenwormen maar naar hier.

Voorzaaien in bakjes zoals alvermeld is een oplossing
maandag 28 augustus 2006 - 14:57
compostmeester

Compostmeester

Voledig mee eens,Andre,waarom zeuren over wormencompost?Laat die hoopjes gerust liggen,deze verteren,gewoon mee!Prijs je gelukkig dat je zoveel wormen heeft,dit betekend dat jij over een vruchtbare bodem moet beschikken,boordevol bodemleven.
donderdag 22 februari 2007 - 23:13
Tomateboer

Tomateboer

Ja breng ze maar naar hier hoor!
Je hebt een zeer goede grond zoals Andre al vermelde
grt
Angelo
vrijdag 23 februari 2007 - 07:01
Maxpowa

Tekst aangepast

Maxpowa

@ Compostmeester:

Het heeft weinig zin topics van maanden oud terug naar boven te schoppen door er nu nog commentaar aan toe te voegen, als ze een paar maanden oud zijn, wil dat meestal ook zeggen dat het onderwerp reeds was afgesloten.
vrijdag 23 februari 2007 - 17:35
andre

Andre

Maxpowa.

Eigenlijk mag iemand altijd antwoorden want dit onderwerp was niet afgesloten

andre
vrijdag 23 februari 2007 - 19:33
Maxpowa

Tekst aangepast

Maxpowa

topic = 6 maanden oud en staat nu tussen relevante topics van de afgelopen dagen, wat voegd dat toe aan de overzichtelijkheid van de in het forum vervatte informatie?

Maar jullie zijn de moderators, ik zal me er niet mee bemoeien, sorry, macht der gewoonte.

Steven
zaterdag 24 februari 2007 - 12:33
andre

Andre

Maxpowa.

Je moet geen sorry zeggen groot gelijk dat je u gedacht zeg. Misschien is dit wel een idee om de oude forums gewoon te verwijderen. Gewoon even afwachten wat kurt daar over denkt.

Nog een moi weekeinde
andre
zaterdag 24 februari 2007 - 13:04
compostmeester

Compostmeester

Andre,

Ik heb nog een tip voor je in verband met het af te sluiten van de onderwerpen op dit forum,namelijk jij hebt ook een blog bij sennet juist zoals ik,welnu,als je het forum van sennet of bloggen bekijkt,kan je kijken dat oude berichtjes nog steeds online staan,maar onder aan de berichten staat dat dit forum gesloten is,dit kan gebeuren door een kleine vraag aan de moderator van het forum,die dan zorgt voor de afsluiting van dat forum. Welnu dit lijkt me een goed idee om dit hier ook toe te passen,zonder dat je de oudere geplaatste forums hoeft te verwijderen,sommige van die oude forums bevatten zeer goede tips,en zijn zo dus bruikbaar voor andere.

Groetjes,
zondag 25 februari 2007 - 20:46

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon